Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

(3 vs 6)

SAVILLS
3
0
VS
(20:11, 20:6, 20:9)
PKO BP II
Raport meczowy
29/55 ATAK 3/27
2 BLOK 0
7/59 SERWIS 1/24
22 BŁ. PRZECIWNIKA 22
60 SUMA 26

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

8.33
ATAK

Łukasz Michalak

SAVILLS


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 21

ATAK%

66.67
SERWIS

Przemysław Andryjowicz

PKO BP II


SERWIS 1/4 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

25

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Łukasz Michalak

SAVILLS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jan Olek

PKO BP II


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

71.43

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Łukasz Szymaniuk

PKO BP II


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 16 3 14 2 2 0 3 1 0 1 3 7 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Michał Wróblewicz 7 3 5 1 2 0 1 1 0 1 4 2 2 1 3 0 1 0 80 20 0 0
Tomasz Król 7 3 5 3 2 0 3 0 0 2 2 8 3 2 0 0 0 0 100 100 0 0
Anna Dobosz 3 3 1 0 0 0 0 0 0 2 2 3 2 1 1 0 0 0 100 50 0 0
Marek Zujewicz 2 3 1 1 0 0 0 0 0 1 4 4 1 0 2 1 0 0 67 0 0 0
Tomasz Stromidło 2 1 2 0 1 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Piotr Stańko 1 2 1 3 1 0 0 0 0 0 2 0 1 0 2 0 1 0 67 0 0 0
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Andryjowicz 3 3 2 2 2 0 1 0 0 1 0 3 0 1 2 1 1 0 60 20 0 0
Ireneusz Kotłowski 1 3 1 1 4 1 3 0 0 0 0 2 2 1 4 2 0 1 63 13 0 0
Martyna Belt 0 3 0 0 0 1 0 0 0 0 2 2 2 0 2 4 1 2 22 0 0 0
Jan Olek 0 3 0 0 4 0 0 0 0 0 1 3 2 5 1 0 1 0 86 71 0 0
Łukasz Szymaniuk 0 3 0 3 0 0 2 0 0 0 0 2 2 3 1 4 0 0 50 38 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)