Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
1
VS
(20:9, 20:21, 20:13, 20:13)
PORR
Raport meczowy
19/47 ATAK 18/84
8.5 BLOK 4
5/49 SERWIS 5/50
47.5 BŁ. PRZECIWNIKA 29
80 SUMA 56
40

ATAK%

10

SERWIS%

21

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 13 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

44.83

SERWIS%

7.69
ATAK

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 13

ATAK%

46.15
SERWIS

Adam Rólczyński

PORR


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


BLOK 5 B1 2
SR 4 B2 6
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 9
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 16 4 13 6 7 1 2 45 29 0 4 1 0 9 3 1 2 0 1 0 75 25 3 1
Dorota Nawrocka 8.5 4 6 1 3 1 2 46 13 0 3 1 1 15 1 1 4 1 1 2 56 11 9 0
Andrzej Zubrzycki 8 4 0 0 2 0 3 0 5 2 6 3 3 11 1 2 3 2 0 0 71 29 3 1
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 11 4 8 3 11 4 6 25 32 0 2 2 1 5 2 2 0 0 1 0 67 67 1 0
Jarosław Byszewski 6 4 5 2 3 2 3 33 15 1 0 0 2 6 3 0 4 10 2 3 21 0 5 1
Maciej Szafarzyński 5.5 4 3 4 3 2 2 21 14 0 1 2 2 5 1 1 8 5 2 3 47 5 5 4
Paweł Kalisz 4 4 2 2 3 2 1 20 10 0 2 1 0 7 2 3 4 1 2 0 70 30 3 4
Krzysztof Zawada 0.5 4 0 3 8 1 1 0 13 0 1 0 0 9 0 0 1 4 1 0 17 0 7 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)