Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ZOETIS
0
3
VS
(4:20, 11:20, 10:20)
ORSTED
Raport meczowy
2/17 ATAK 22/49
0 BLOK 0
3/29 SERWIS 14/57
20 BŁ. PRZECIWNIKA 24
25 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Rylski

ORSTED


PKT 10 SR 2 PKT/SR 5
ATAK 2 BLOK 0 SERWIS 8

ATAK%

40

SERWIS%

40
ATAK

Krzysiek Kiliś

ORSTED


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Krzysztof Rylski

ORSTED


SERWIS 8/20 SR 2
SERWIS/SR 4

TR%

70

WYD%

35

SKUT%

40
BLOK

Monika Chmielewska

ORSTED


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Monika Chmielewska

ORSTED


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

20

PERF%

0

WYD%

-20

SKUT%

20
OBRONA

Krzysiek Kiliś

ORSTED


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Cholewiński 3 3 2 0 4 0 2 0 0 1 0 4 2 0 1 5 1 2 11 0 2 2
Rafał Lizak 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 5 0 0 1 1 0 1 33 0 1 0
Marcin Janiszek 0 3 0 1 4 0 1 0 0 0 0 5 2 0 0 1 3 5 0 0 2 3
Jakub Plata 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 0 0 1 3 2 1 14 0 2 0
Marzena Urban 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 5 0 0 1 10 6 5 5 0 3 0
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Rylski 10 2 2 2 0 0 1 0 0 8 6 5 1 0 1 2 0 0 33 0 2 0
Michał Bielec 10 3 9 2 3 0 2 0 0 1 1 0 2 0 0 3 0 0 0 0 1 0
Krzysiek Kiliś 6 2 5 0 1 0 1 0 0 1 1 3 1 0 1 0 0 0 100 0 2 0
Adam Wagner 4 3 4 1 3 0 4 0 0 0 0 5 1 0 1 4 0 1 17 0 0 0
Monika Chmielewska 3 3 0 0 1 0 2 0 0 3 3 4 2 0 1 2 0 2 20 0 2 0
Tomasz Tosik 2 3 2 1 2 0 1 0 0 0 1 4 0 0 2 1 0 0 67 0 1 1
Michał Cholewski 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 0 0 1 2 0 0 33 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)