Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS
3
0
VS
(20:14, 20:13, 21:19)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
24/49 ATAK 8/18
3 BLOK 1
8/54 SERWIS 0/8
26 BŁ. PRZECIWNIKA 37
61 SUMA 46
49

ATAK%

15

SERWIS%

44

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Antoni Pyzel

UNIWERSYTET CIVITAS


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

44.44

SERWIS%

0
ATAK

Michał Gregorowicz

PHILIPS


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Artur Grzegorczyk

PHILIPS


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

20

SKUT%

30
BLOK

Konrad Krawczyk

PHILIPS


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

60

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

60
OBRONA

Antoni Pyzel

UNIWERSYTET CIVITAS


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Gregorowicz 8 3 7 1 2 0 1 64 11 1 0 0 0 8 0 0 1 3 1 0 20 0 0 1
Łukasz Mosiej 7 3 6 0 3 1 4 43 14 0 0 1 0 8 1 1 2 1 1 1 50 17 0 0
Łukasz Witaszewski 6 3 6 0 6 0 0 50 12 0 0 0 0 5 0 0 3 2 0 0 60 0 0 0
Konrad Krawczyk 4 2 2 0 2 0 1 40 5 1 0 1 0 0 2 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Artur Grzegorczyk 4 3 1 0 1 1 0 33 3 0 0 3 1 5 1 0 1 7 0 1 11 0 0 1
Maciej Kuć 4 3 0 0 0 0 1 0 1 1 0 3 3 8 1 0 1 4 0 0 20 0 0 1
Julia Gregorowicz 2 3 2 0 1 0 0 67 3 0 0 0 0 3 0 0 1 2 0 0 33 0 0 0
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Antoni Pyzel 9 3 8 0 4 2 4 44 18 1 0 0 0 7 1 0 4 5 0 0 44 0 5 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)