Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PORR
2
3
VS
(15:20, 20:12, 20:21, 20:16, 10:15)
PHILIPS
Raport meczowy
42/115 ATAK 33/91
3 BLOK 8
3/70 SERWIS 7/85
37 BŁ. PRZECIWNIKA 36
85 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 28 SR 5 PKT/SR 5.6
ATAK 23 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

58.97

SERWIS%

20
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 23 SR 5
ATAK/SR 4.6 ∑A 39

ATAK%

58.97
SERWIS

Łukasz Mosiej

PHILIPS


SERWIS 2/10 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Konrad Krawczyk

PHILIPS


BLOK 3.5 B1 3
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Maciej Szafarzyński

PORR


∑P 13 SR 5
∑P/SR 2.6

DOKŁ%

61.54

PERF%

38.46

WYD%

53.85

SKUT%

61.54
OBRONA

Piotr Zinko

PHILIPS


OBRONA 10 SR 5
OBRONA/SR 2 ∑O 10
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 17.5 5 16 3 17 2 4 0 1 1 1 14 1 2 3 6 0 0 45 18 6 2
Jarosław Byszewski 11.5 5 10 3 7 2 6 1 1 0 1 2 5 2 3 8 1 0 36 14 6 0
Maciej Szafarzyński 7 5 6 1 6 0 1 0 0 1 0 10 4 5 3 4 0 1 62 38 4 0
Paweł Kalisz 7 5 6 4 2 1 4 1 0 0 2 11 2 1 1 2 0 3 29 14 2 3
Krzysztof Zawada 5 5 4 1 6 2 1 0 0 1 1 13 0 0 5 6 0 1 42 0 6 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 28 5 23 2 4 1 9 3 0 2 1 5 2 1 3 7 0 0 36 9 9 0
Konrad Krawczyk 8.5 5 4 2 3 2 3 3 1 1 0 7 3 0 1 2 0 0 33 0 2 2
Monika Nogaj 4.5 5 2 0 1 0 0 1 1 1 0 6 0 2 1 9 2 1 20 13 7 4
Piotr Zinko 4 5 4 3 7 0 4 0 0 0 1 14 0 2 3 14 1 0 25 10 10 0
Artur Grzegorczyk 3 5 0 2 7 0 1 0 0 3 2 21 2 0 0 2 2 2 0 0 6 1
Julia Gregorowicz 0 5 0 1 4 0 0 0 0 0 1 13 0 0 2 7 1 2 17 0 8 1
Małgorzata Szetela 0 3 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 1 33 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)