Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:13, 20:13, 20:14)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
27/54 ATAK 17/54
2 BLOK 1
6/56 SERWIS 3/43
25 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 40

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

65.22

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 23

ATAK%

65.22
SERWIS

Justyna Boroń

PKP INTERCITY


SERWIS 1/5 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

60

PERF%

10

WYD%

50

SKUT%

60
OBRONA

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 16 3 15 1 2 0 5 1 0 0 1 3 1 0 3 0 0 0 100 0 3 1
Cezary Kopeć 9 3 7 2 0 1 1 0 0 2 1 10 1 0 1 1 1 0 33 0 2 0
Krzysztof Pikuła 3 3 2 1 1 0 1 0 0 1 2 6 3 0 3 1 1 1 50 0 3 0
Dorota Nawrocka 2 3 1 0 5 0 2 0 0 1 1 8 0 1 5 3 0 1 60 10 3 0
Maciej Ograbek 2 3 0 0 0 0 1 1 0 1 1 6 0 0 6 3 0 1 60 0 2 1
Justyna Boroń 2 2 1 0 0 0 2 0 0 1 0 4 0 0 1 2 0 0 33 0 2 1
Krzysztof Piwowarczyk 1 1 1 1 1 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Paulewicz 7 3 6 3 4 1 1 0 0 1 0 7 0 0 5 3 1 0 56 0 3 0
Paweł Skwarek 7 3 6 4 3 0 4 0 0 1 2 5 2 0 4 3 1 0 50 0 3 0
Kacper Jastrzębski 3 3 2 1 4 1 1 1 0 0 0 4 0 0 4 4 1 4 31 0 1 0
Igor Jaruga 2 3 2 1 4 0 4 0 0 0 0 5 2 0 3 4 2 1 30 0 1 1
Bartosz Gruszecki 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 1 3 0 0 2 2 0 0 50 0 0 0
Anna Mróz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 8 1 0 3 2 1 1 43 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)