Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
1
3
VS
(16:20, 20:15, 17:20, 14:20)
PHILIPS
Raport meczowy
25/91 ATAK 27/85
3 BLOK 10
6/68 SERWIS 8/74
33 BŁ. PRZECIWNIKA 30
67 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 15 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

38.46

SERWIS%

33.33
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 28

ATAK%

42.86
SERWIS

Łukasz Mosiej

PHILIPS


SERWIS 4/12 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Michał Gregorowicz

PHILIPS


BLOK 4.5 B1 3
SR 4 B2 3
BLOK/SR 1.13
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

73.33

PERF%

20

WYD%

73.33

SKUT%

73.33
OBRONA

Monika Nogaj

PHILIPS


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 10
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 14.5 4 12 5 3 4 4 0 1 2 2 12 0 3 8 4 0 0 73 20 5 3
Tomek Danielczyk 8 4 6 1 6 3 3 1 0 1 1 8 2 1 1 3 0 2 29 14 5 2
Cezary Kopeć 5 4 2 5 5 1 1 0 0 3 3 10 0 3 6 6 1 1 53 18 5 0
Maciej Ograbek 4 4 3 0 4 2 2 0 2 0 0 8 0 4 2 2 1 3 50 33 2 4
Justyna Boroń 2 4 2 2 7 0 5 0 0 0 0 8 2 0 0 3 2 0 0 0 1 3
Krzysztof Pikuła 0.5 4 0 1 1 0 1 0 1 0 1 3 2 0 2 3 0 2 29 0 5 2
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 21 4 15 8 7 3 6 2 0 4 0 6 2 3 5 5 2 3 44 17 4 2
Michał Gregorowicz 16.5 4 10 6 8 0 4 3 3 2 2 4 2 2 2 3 1 0 50 25 3 1
Monika Nogaj 3 4 1 0 1 0 1 0 2 1 0 11 0 2 3 5 2 1 38 15 9 1
Mariusz Popielski 2 4 1 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1 1
Maciej Kuć 2 4 0 0 2 0 2 0 2 1 1 11 2 1 1 6 1 1 20 10 4 1
Artur Grzegorczyk 0.5 4 0 0 3 0 1 0 1 0 0 8 2 0 1 2 0 1 25 0 1 2
Weronika Kubarek 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 0 13 2 1 0 4 2 0 14 14 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)