Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PORR
3
0
VS
(20:18, 20:16, 20:15)
COLLEGIUM CIVITAS
Raport meczowy
25/51 ATAK 23/60
1 BLOK 0
1/57 SERWIS 7/52
33 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Antoni Pyzel

COLLEGIUM CIVITAS


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

42.86

SERWIS%

30
ATAK

Maciej Szafarzyński

PORR


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 13

ATAK%

61.54
SERWIS

Antoni Pyzel

COLLEGIUM CIVITAS


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Adam Rólczyński

PORR


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Antoni Pyzel

COLLEGIUM CIVITAS


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

78.57

PERF%

14.29

WYD%

78.57

SKUT%

78.57
OBRONA

Adam Rólczyński

PORR


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Szafarzyński 8 3 8 2 2 0 1 0 0 0 0 1 3 0 4 2 1 1 50 0 2 0
Adam Rólczyński 7.5 3 6 2 2 0 1 0 1 1 0 8 3 0 5 2 3 2 42 0 4 0
Jarosław Byszewski 7.5 3 7 3 4 0 1 0 1 0 3 11 2 0 7 3 0 0 70 0 4 0
Paweł Kalisz 4 3 4 0 4 0 0 0 0 0 0 10 3 0 2 1 0 1 50 0 1 1
Milena Bałon 0 3 0 2 1 0 1 0 0 0 0 11 1 0 0 2 3 3 0 0 2 0
COLLEGIUM CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Antoni Pyzel 15 3 12 0 6 0 10 0 0 3 2 3 2 2 9 3 0 0 79 14 3 0
Grzegorz Lendzion 9 3 8 2 4 0 7 0 0 1 0 4 3 0 3 5 1 0 33 0 0 3
Maciej Bartczak 3 3 2 0 3 1 1 0 0 1 0 2 3 0 3 3 1 0 43 0 3 1
Valeriia Ksenita 2 3 0 0 0 0 3 0 0 2 0 5 1 0 1 7 1 1 10 0 1 0
Stefan Michałowicz 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 3 12 0 0 1 2 0 0 33 0 2 1
Alina Palamarchuk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 0 0 2 1 0 0 67 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)