Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:9, 20:13, 20:18)
L'ORÉAL
Raport meczowy
33/71 ATAK 3/11
1 BLOK 1
3/58 SERWIS 0/17
23 BŁ. PRZECIWNIKA 36
60 SUMA 40

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


PKT 8 SR 2 PKT/SR 4
ATAK 6 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

16.67
ATAK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


SERWIS 1/6 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

33.33

WYD%

-16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

83.33

PERF%

66.67

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


OBRONA 1 SR 2
OBRONA/SR 0.5 ∑O 1
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomek Danielczyk 12 3 11 3 5 0 3 0 0 1 1 10 0 2 0 1 1 0 50 50 0 0
Marcin Rzędzicki 8 2 6 0 2 0 2 1 0 1 1 2 2 4 1 1 0 0 83 67 0 0
Krzysztof Pikuła 6 3 6 0 2 1 1 0 0 0 0 4 1 4 3 2 0 0 78 44 1 1
Cezary Kopeć 5 3 5 0 1 0 2 0 0 0 1 9 1 0 2 3 0 0 40 0 1 0
Justyna Boroń 3 3 2 1 6 0 2 0 0 1 0 7 2 3 2 1 0 0 83 50 1 0
Andrzej Zubrzycki 2 2 2 0 0 0 1 0 0 0 2 4 1 1 0 1 0 0 50 50 1 0
Maciej Ograbek 1 2 1 0 2 0 4 0 0 0 0 5 2 1 1 0 0 0 100 50 0 1
L'ORÉAL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jaworski 2 2 1 0 2 0 0 1 0 0 0 2 1 0 3 2 1 0 50 0 1 1
Joanna Dąbrowska 2 2 2 1 2 0 0 0 0 0 0 1 2 0 2 1 0 1 50 0 1 0
Ewa Lubczyńska 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marta Goździk 0 3 0 1 1 0 1 0 0 0 1 4 1 2 3 4 0 1 50 20 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)