Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PORR
2
3
VS
(20:18, 21:19, 16:20, 11:20, 8:15)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
24/93 ATAK 48/101
3.5 BLOK 4
6/66 SERWIS 4/92
42.5 BŁ. PRZECIWNIKA 36
76 SUMA 92

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


PKT 32 SR 5 PKT/SR 6.4
ATAK 28 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

65.12

SERWIS%

16.67
ATAK

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


ATAK 28 SR 5
ATAK/SR 5.6 ∑A 43

ATAK%

65.12
SERWIS

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


SERWIS 3/18 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

33.33

WYD%

-5.56

SKUT%

16.67
BLOK

Michał Łepkowski

DEUTSCHE BANK


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Jarosław Byszewski

PORR


∑P 25 SR 5
∑P/SR 5

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

76

SKUT%

80
OBRONA

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Szafarzyński 8.5 5 5 4 5 2 2 0 1 3 2 9 5 0 11 3 1 0 73 0 1 0
Jarosław Byszewski 8.5 5 8 3 9 1 7 0 1 0 0 7 2 0 20 4 0 1 80 0 1 2
Adam Rólczyński 6.5 5 5 1 12 0 3 0 1 1 0 10 1 0 4 3 2 1 40 0 3 0
Paweł Kalisz 6 5 3 1 3 1 0 1 0 2 2 9 1 0 11 3 2 0 69 0 1 1
Krzysztof Zawada 4 5 3 0 13 0 2 0 2 0 0 10 2 0 1 1 1 1 25 0 1 1
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 32 5 28 5 1 3 6 1 0 3 3 8 4 0 7 5 1 0 54 0 3 0
Paweł Skwarek 14 5 13 2 9 0 5 0 0 1 0 11 5 0 18 5 1 0 75 0 4 1
Wojciech Paulewicz 6 5 6 5 8 1 0 0 0 0 0 13 2 0 4 2 1 4 36 0 5 0
Michał Łepkowski 4 5 1 0 4 0 3 3 0 0 1 12 1 0 4 2 0 2 50 0 1 2
Bartosz Gruszecki 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 2 5 3 0 1 1 1 1 25 0 1 0
Anna Mróz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 17 0 0 1 1 0 0 50 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)