Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKO BP II
0
3
VS
(2:20, 4:20, 11:20)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
3/25 ATAK 16/33
0 BLOK 0
1/13 SERWIS 6/38
13 BŁ. PRZECIWNIKA 38
17 SUMA 60
12

ATAK%

8

SERWIS%

48

ATAK%

16

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

60

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 15

ATAK%

60
SERWIS

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


SERWIS 5/25 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

20

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

40

PERF%

0

WYD%

0

SKUT%

40
OBRONA

Łukasz Szymaniuk

PKO BP II


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Gryta 2 3 2 1 4 0 3 20 10 0 0 0 0 3 0 0 0 2 2 1 0 0 1 0
Przemysław Andryjowicz 1 3 0 0 2 0 2 0 4 0 0 1 0 4 1 0 1 7 1 0 11 0 4 1
Łukasz Szymaniuk 1 3 1 0 4 1 3 11 9 0 0 0 2 0 0 0 2 5 1 1 22 0 5 1
Martyna Belt 0 3 0 1 0 0 1 0 2 0 0 0 0 1 1 0 0 5 1 5 0 0 0 1
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 9 3 9 2 3 0 1 60 15 0 0 0 2 8 0 0 2 4 0 0 33 0 2 1
Cezary Kopeć 9 3 4 2 2 0 1 44 9 0 0 5 0 20 0 0 2 1 1 1 40 0 2 0
Maciej Ograbek 4 3 3 1 4 0 1 33 9 0 0 1 0 2 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)