Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PORR
3
0
VS
(20:8, 20:14, 20:12)
PKO BP II
Raport meczowy
15/45 ATAK 11/43
2.5 BLOK 2
8/51 SERWIS 3/36
34.5 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 34

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Rólczyński

PORR


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 6 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

40

SERWIS%

22.22
ATAK

Adam Rólczyński

PORR


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 15

ATAK%

40
SERWIS

Maciej Pietruszka

PKO BP II


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

-10

SKUT%

30
BLOK

Maciej Szafarzyński

PORR


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Kalisz

PORR


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Łukasz Szymaniuk

PKO BP II


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 9
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 9 3 6 3 4 0 2 1 0 2 0 6 1 0 1 1 0 1 33 0 3 1
Maciej Szafarzyński 6.5 3 2 2 2 0 0 1 1 3 1 7 2 3 0 2 0 0 60 60 2 0
Paweł Kalisz 4 3 2 0 4 0 2 0 0 2 2 8 1 3 2 0 0 1 83 50 1 0
Krzysztof Zawada 3 3 3 1 2 2 2 0 0 0 0 6 0 0 0 1 1 0 0 0 4 0
Jarosław Byszewski 3 3 2 2 1 0 1 0 0 1 0 7 2 3 0 1 0 1 60 60 4 2
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Pietruszka 6 3 2 1 4 0 2 1 0 3 1 2 4 1 6 8 3 2 35 5 3 3
Łukasz Szymaniuk 4 3 4 1 5 1 1 0 0 0 0 1 2 0 2 8 0 0 20 0 7 2
Michał Gantkowski 3 3 3 1 5 1 4 0 0 0 0 7 0 0 0 2 1 1 0 0 1 0
Sławek Jóźwiak 3 3 2 1 3 1 1 1 0 0 1 4 2 2 1 4 0 2 33 22 5 0
Edyta Czapska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 1 0 2 0 0 0 100 0 1 0
Aurelia Kopcińska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 1 0 1 3 20 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)