Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:8, 20:5, 20:10)
ZOETIS
Raport meczowy
27/54 ATAK 4/26
2 BLOK 1
6/58 SERWIS 1/25
25 BŁ. PRZECIWNIKA 17
60 SUMA 23

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 8 SR 3 PKT/SR 2.67
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Krzysztof Monist

ZOETIS


SERWIS 1/4 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Jarek Rytel

ZOETIS


OBRONA 4 SR 2
OBRONA/SR 2 ∑O 5
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 8 3 8 1 3 0 2 0 0 0 3 5 1 0 5 0 2 0 71 0 0 0
Cezary Kopeć 8 3 6 0 0 0 2 1 0 1 0 3 2 0 6 1 0 0 86 0 1 0
Tomek Danielczyk 8 3 5 0 3 0 1 1 0 2 1 6 0 0 2 0 0 1 67 0 0 0
Dorota Nawrocka 6 3 5 1 6 1 1 0 0 1 2 4 1 0 0 2 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Pikuła 5 3 3 1 4 0 1 0 0 2 3 17 3 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Marcin Rzędzicki 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Monist 4 3 2 0 1 1 0 1 0 1 0 2 1 0 9 9 4 1 39 0 1 0
Jakub Plata 1 2 1 0 0 0 1 0 0 0 1 2 0 0 2 0 3 1 33 0 0 0
Pablo Canizas Amigo 1 3 1 0 7 0 2 0 0 0 1 2 0 0 2 0 0 1 67 0 0 0
Rafał Lizak 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 4 0 0 3 1 1 1 50 0 1 0
Marcin Janiszek 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 1 0 1 1 33 0 0 0
Marzena Urban 0 2 0 0 2 1 1 0 0 0 0 4 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Magdalena Pierz 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 2 0 0 3 2 1 1 43 0 3 1
Jarek Rytel 0 2 0 0 1 0 1 0 0 0 0 2 2 0 0 2 0 0 0 0 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)