Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PORR
3
0
VS
(20:9, 20:12, 20:11)
ZOETIS
Raport meczowy
27/54 ATAK 3/16
0 BLOK 1
10/58 SERWIS 1/33
23 BŁ. PRZECIWNIKA 27
60 SUMA 32

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Szafarzyński

PORR


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

66.67

SERWIS%

27.27
ATAK

Maciej Szafarzyński

PORR


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Maciej Szafarzyński

PORR


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

36.36

WYD%

0

SKUT%

27.27
BLOK

Pablo Canizas Amigo

ZOETIS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Milena Olszewska

PORR


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

40

PERF%

0

WYD%

40

SKUT%

40
OBRONA

Jarek Rytel

ZOETIS


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Szafarzyński 11 3 8 1 2 0 1 0 0 3 1 4 3 0 0 4 0 0 0 0 0 0
Adam Rólczyński 8 3 8 1 5 0 3 0 0 0 0 7 3 0 1 2 1 0 25 0 1 0
Jarosław Byszewski 7 3 6 1 3 0 1 0 0 1 0 1 1 0 2 5 1 0 25 0 2 0
Paweł Kalisz 5 3 3 1 1 0 1 0 0 2 1 7 1 0 0 1 0 1 0 0 0 0
Milena Olszewska 4 3 0 0 1 0 2 0 0 4 1 8 3 0 2 3 0 0 40 0 1 0
Krzysztof Zawada 2 3 2 2 0 1 0 0 0 0 0 6 1 0 1 1 1 0 33 0 3 1
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Pablo Canizas Amigo 3 3 1 1 1 0 1 1 0 1 1 4 2 0 2 5 0 1 25 0 2 0
Jakub Plata 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 0 3 0 0 2 3 1 2 25 0 1 1
Igor Cholewiński 1 3 1 0 2 0 2 0 0 0 1 7 0 0 1 1 1 0 33 0 2 1
Rafał Lizak 0 3 0 0 4 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 4 0 1 0 0 3 1
Marzena Urban 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 0 0 0 6 2 2 0 0 1 0
Jarek Rytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0 1 9 0 3 8 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)