Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:12, 20:9, 20:8)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
22/31 ATAK 0/6
2 BLOK 0
7/44 SERWIS 0/3
29 BŁ. PRZECIWNIKA 29
60 SUMA 29
71

ATAK%

16

SERWIS%

0

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 9 BLOK 0.5 SERWIS 4

ATAK%

75

SERWIS%

33.33
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 8

ATAK%

87.5
SERWIS

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

50

WYD%

25

SKUT%

33.33
BLOK

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

33.33

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 13.5 3 9 0 1 1 1 75 12 0 1 4 2 5 1 0 1 1 0 0 50 0 2 0
Marcin Rzędzicki 7 3 7 1 0 0 0 88 8 0 0 0 0 6 3 2 2 2 0 0 67 33 3 0
Dorota Nawrocka 6 3 4 0 2 0 2 50 8 0 0 2 2 13 0 0 2 1 0 1 50 0 1 0
Maciej Ograbek 4.5 3 2 0 1 0 0 67 3 1 1 1 1 3 1 0 2 0 0 0 100 0 0 0
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Nikodem Ćwikła 0 2 0 0 3 1 2 0 6 0 0 0 0 3 0 0 2 1 0 3 33 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)