Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał A (1 vs 4)

PKP INTERCITY
3
1
VS
(20:16, 18:20, 20:18, 20:7)
PORR
Raport meczowy
35/84 ATAK 27/79
5 BLOK 0
8/76 SERWIS 8/54
30 BŁ. PRZECIWNIKA 26
78 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 18.5 SR 4 PKT/SR 4.63
ATAK 15 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

40.54

SERWIS%

11.76
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Maciej Szafarzyński

PORR


SERWIS 4/13 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

46.15

WYD%

0

SKUT%

30.77
BLOK

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Paweł Kalisz

PORR


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

70

PERF%

5

WYD%

50

SKUT%

70
OBRONA

Maciej Szafarzyński

PORR


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 18.5 4 15 6 13 0 3 1 1 2 3 12 0 0 3 3 1 3 30 0 4 0
Marcin Rzędzicki 12 4 10 0 3 0 3 1 0 1 3 5 2 1 6 2 1 1 64 9 3 0
Dorota Nawrocka 7.5 4 5 3 6 0 2 1 1 1 2 9 0 0 2 3 2 2 22 0 2 0
Cezary Kopeć 7 4 3 0 7 0 0 0 0 4 3 7 2 1 0 4 0 1 17 17 0 1
Radosław Kozera 1.5 4 1 0 0 0 0 0 1 0 3 4 1 0 2 3 2 0 29 0 3 0
Maciej Ograbek 1.5 4 1 1 1 0 1 0 1 0 1 10 1 0 1 1 2 1 20 0 3 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 14 4 13 2 9 1 4 0 0 1 1 5 3 0 6 4 2 1 46 0 1 2
Maciej Szafarzyński 8 4 4 1 2 1 3 0 0 4 2 3 4 0 4 4 3 2 31 0 6 0
Jarosław Byszewski 8 4 7 2 6 1 0 0 0 1 0 3 2 1 3 3 3 2 33 8 2 0
Paweł Kalisz 3 4 2 0 4 0 0 0 0 1 2 9 2 1 13 2 3 1 70 5 2 1
Krzysztof Zawada 2 4 1 2 10 2 2 0 0 1 1 7 2 0 2 1 1 1 40 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)