Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz 2/2 o IX m.

ZOETIS
0
3
VS
(9:20, 15:20, 9:20)
ORSTED
Raport meczowy
9/36 ATAK 25/53
1 BLOK 0
0/35 SERWIS 5/60
23 BŁ. PRZECIWNIKA 30
33 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Rylski

ORSTED


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

6.67
ATAK

Krzysztof Rylski

ORSTED


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Michał Bielec

ORSTED


SERWIS 1/4 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Igor Cholewiński

ZOETIS


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Kamil Moskała

ZOETIS


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

25

SKUT%

50
OBRONA

Igor Cholewiński

ZOETIS


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Cholewiński 3.5 3 3 3 7 0 3 0 1 0 1 4 1 0 0 3 2 1 0 0 5 0
Rafał Lizak 3 3 3 1 0 0 1 0 0 0 0 6 1 0 1 3 1 0 20 0 2 0
Pablo Canizas Amigo 2 3 2 0 0 0 1 0 0 0 0 2 2 0 6 7 2 1 38 0 1 0
Magdalena Pierz 1 3 1 0 2 0 1 0 0 0 0 4 0 0 1 6 2 0 11 0 3 1
Kamil Moskała 0.5 3 0 0 3 0 3 0 1 0 0 6 2 0 2 1 1 0 50 0 1 0
Jarek Rytel 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 6 0 0 0 8 0 3 0 0 5 0
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Rylski 9 3 8 1 2 0 1 0 0 1 3 10 1 0 1 6 0 0 14 0 1 0
Adam Wagner 7 3 5 1 5 0 1 0 0 2 2 12 2 0 1 6 1 0 13 0 1 1
Michał Bielec 6 3 5 0 1 0 2 0 0 1 0 2 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Michał Cholewski 5 3 5 1 5 1 1 0 0 0 0 3 0 0 2 3 0 0 40 0 3 0
Tomasz Tosik 3 3 2 0 4 0 1 0 0 1 2 6 1 0 1 2 0 0 33 0 2 0
Monika Chmielewska 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 1 6 3 0 1 3 0 0 25 0 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)