Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

mecz o I m.

PKP INTERCITY
2
3
VS
(19:21, 20:12, 18:20, 21:19, 10:15)
PHILIPS
Raport meczowy
46/114 ATAK 44/98
4 BLOK 8
7/88 SERWIS 6/87
31 BŁ. PRZECIWNIKA 29
88 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 20.5 SR 5 PKT/SR 4.1
ATAK 20 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

48.78

SERWIS%

0
ATAK

Mikołaj Wielgus

PHILIPS


ATAK 13 SR 5
ATAK/SR 2.6 ∑A 23

ATAK%

56.52
SERWIS

Mikołaj Wielgus

PHILIPS


SERWIS 4/21 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

19.05

WYD%

-4.76

SKUT%

19.05
BLOK

Konrad Krawczyk

PHILIPS


BLOK 4.5 B1 4
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.9
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 8 SR 5
∑P/SR 1.6

DOKŁ%

100

PERF%

25

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Łukasz Mosiej

PHILIPS


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 13
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 20.5 5 20 7 5 2 7 0 1 0 1 9 0 3 3 4 0 0 60 30 7 1
Marcin Rzędzicki 18.5 5 16 3 6 4 0 0 3 1 1 10 2 2 2 1 0 1 67 33 8 4
Cezary Kopeć 8 5 6 7 9 0 4 0 0 2 1 8 3 2 6 0 0 0 100 25 3 1
Krzysztof Pikuła 6.5 5 2 0 0 0 0 0 3 3 2 10 1 1 2 5 1 1 30 10 2 1
Dorota Nawrocka 3 5 2 2 6 2 3 0 0 1 1 10 2 1 6 11 1 2 33 5 2 3
Radosław Kozera 0.5 5 0 0 1 0 0 0 1 0 3 16 1 2 3 6 1 2 36 14 5 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 18 5 15 3 9 3 5 2 0 1 0 9 3 1 9 8 0 2 50 5 11 2
Mikołaj Wielgus 17 5 13 1 7 0 2 0 0 4 0 12 5 1 3 8 1 0 31 8 2 3
Konrad Krawczyk 16.5 5 12 5 7 0 2 4 1 0 0 5 4 1 2 5 1 0 33 11 2 2
Piotr Zinko 4.5 5 3 0 3 1 0 0 1 1 0 9 1 1 4 8 5 2 25 5 4 4
Julia Gregorowicz 1.5 5 1 1 2 0 0 0 1 0 0 10 3 2 1 5 1 0 33 22 2 0
Maciej Kuć 0.5 5 0 0 1 0 2 0 1 0 2 12 2 0 0 0 0 2 0 0 2 2
Przemysław Jonak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Weronika Kubarek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 1 20 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)