Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS
3
0
VS
(20:7, 20:6, 20:15)
ASTRA ZENECA
Raport meczowy
28/49 ATAK 10/42
2 BLOK 2
6/59 SERWIS 3/29
24 BŁ. PRZECIWNIKA 13
60 SUMA 28

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

66.67

SERWIS%

10
ATAK

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 15

ATAK%

66.67
SERWIS

Karolina Zakościelna

ASTRA ZENECA


SERWIS 2/4 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

50

WYD%

50

SKUT%

50
BLOK

Mariusz Zięba

ASTRA ZENECA


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Mariusz Zięba

ASTRA ZENECA


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

11.11

WYD%

55.56

SKUT%

77.78
OBRONA

Julia Gregorowicz

PHILIPS


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Witaszewski 12 3 10 2 1 0 2 0 0 2 3 13 2 0 1 3 0 0 25 0 1 1
Łukasz Mosiej 12 3 11 2 2 1 1 0 0 1 2 3 3 2 3 1 0 1 71 29 2 0
Konrad Krawczyk 9 3 7 1 3 0 0 2 0 0 2 4 0 0 1 0 0 0 100 0 2 1
Julia Gregorowicz 2 3 0 1 1 0 0 0 0 2 1 12 1 0 4 0 0 2 67 0 3 0
Maciej Kuć 1 3 0 1 2 1 0 0 0 1 1 4 2 0 2 0 0 0 100 0 0 0
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Michalak 7 3 6 3 5 0 3 0 0 1 0 3 2 4 8 5 1 1 63 21 1 0
Mariusz Zięba 3 3 1 1 5 1 2 2 0 0 0 4 2 1 6 0 0 2 78 11 0 0
Karolina Zakościelna 2 3 0 0 2 1 0 0 0 2 0 2 0 0 2 1 2 0 40 0 0 1
Mateusz Jochym 2 3 2 0 1 0 3 0 0 0 0 1 4 0 1 1 2 1 20 0 3 2
Krzysztof Nowak 1 3 1 0 2 0 1 0 0 0 0 3 0 1 3 0 2 1 57 14 0 1
Sylwia Pytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 3 2 1 0 0 0 0
Aleksandra Król 0 2 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)