Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PORR
3
1
VS
(16:20, 20:13, 20:17, 20:14)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
38/99 ATAK 19/61
3 BLOK 4
7/75 SERWIS 2/65
28 BŁ. PRZECIWNIKA 39
76 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Rólczyński

PORR


PKT 12 SR 4 PKT/SR 3
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

34.48

SERWIS%

6.67
ATAK

Andrzej Dropiewski

PORR


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 21

ATAK%

52.38
SERWIS

Przemysław Wojtachnio

DEUTSCHE BANK


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

36.36

WYD%

9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Paweł Kalisz

PORR


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

87.5

PERF%

75

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Jarosław Byszewski

PORR


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 12 4 10 4 7 3 5 1 0 1 1 8 5 6 4 3 2 0 67 40 0 0
Andrzej Dropiewski 12 4 11 4 3 0 3 0 0 1 1 8 1 7 2 3 0 1 69 54 2 0
Maciej Szafarzyński 10 4 9 6 3 0 1 1 0 0 3 6 5 8 4 2 1 0 80 53 3 1
Jarosław Byszewski 7.5 4 5 1 7 1 7 0 1 2 4 3 5 4 3 0 1 1 78 44 3 0
Paweł Kalisz 6.5 4 3 1 3 0 2 0 1 3 6 12 0 6 1 0 1 0 88 75 1 3
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Paulewicz 12 4 9 4 11 1 3 3 0 0 5 11 1 3 6 1 1 0 82 27 1 3
Michał Łepkowski 8 4 7 1 6 1 3 1 0 0 0 10 1 3 1 6 4 1 27 20 1 3
Przemysław Wojtachnio 3 4 1 0 4 1 3 0 0 2 2 6 1 2 5 7 2 2 39 11 0 4
Bartosz Gruszecki 2 4 2 1 1 0 2 0 0 0 0 7 1 2 2 2 0 2 50 25 1 1
Anna Murawska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 17 1 0 4 0 1 2 57 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)