Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEUTSCHE BANK
3
0
VS
(20:10, 20:12, 20:16)
PKO BP II
Raport meczowy
32/61 ATAK 16/53
1 BLOK 0
4/56 SERWIS 3/32
23 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 38
52

ATAK%

7

SERWIS%

30

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


PKT 25 SR 3 PKT/SR 8.33
ATAK 22 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

59.46

SERWIS%

23.08
ATAK

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


ATAK 22 SR 3
ATAK/SR 7.33 ∑A 37

ATAK%

59.46
SERWIS

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

38.46

WYD%

7.69

SKUT%

23.08
BLOK

Michał Łepkowski

DEUTSCHE BANK


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Ireneusz Kotłowski

PKO BP II


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 6
Statystyki
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Paulewicz 25 3 22 8 4 0 3 0 0 3 2 6 2 6 3 4 0 1 64 43 4 2
Michał Łepkowski 10 3 8 2 2 0 2 1 0 1 0 6 2 4 5 4 0 1 64 29 0 3
Bartosz Gruszecki 2 3 2 4 1 0 3 0 0 0 3 14 0 2 1 1 1 1 50 33 1 2
Anna Murawska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 14 1 0 1 0 0 0 100 0 1 0
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Andryjowicz 6 3 5 2 4 1 1 0 0 1 1 4 1 5 2 0 0 0 100 71 1 4
Ireneusz Kotłowski 5 3 4 1 4 0 3 0 0 1 1 4 0 4 4 0 0 0 100 50 0 1
Łukasz Szymaniuk 5 3 5 2 9 0 4 0 0 0 1 3 1 4 4 1 1 1 73 36 0 1
Jarosław Gryta 3 3 2 0 3 0 3 0 0 1 1 5 2 3 5 4 1 0 62 23 1 2
Martyna Belt 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 1 0 1 2 25 0 0 1
Aurelia Kopcińska 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2 0 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)