Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
1
VS
(21:19, 20:21, 20:15, 20:15)
PORR
Raport meczowy
32/86 ATAK 29/82
2.5 BLOK 3
9/57 SERWIS 5/70
37.5 BŁ. PRZECIWNIKA 33
81 SUMA 70
37

ATAK%

16

SERWIS%

35

ATAK%

7

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

36.84

SERWIS%

10
ATAK

Adam Rólczyński

PORR


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 17

ATAK%

47.06
SERWIS

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


SERWIS 3/14 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

42.86

WYD%

14.29

SKUT%

21.43
BLOK

Paweł Kalisz

PORR


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

88.89

PERF%

33.33

WYD%

88.89

SKUT%

88.89
OBRONA

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 3
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wojtczuk 17 4 14 9 6 2 7 2 0 1 2 4 3 3 3 2 2 1 55 27 1 3
Damian Wojciuk 11.5 4 8 2 5 1 3 0 1 3 3 8 2 4 2 3 0 0 67 44 2 0
Marcin Rzędzicki 11 4 8 2 7 0 4 0 0 3 3 7 1 3 5 1 0 0 89 33 2 0
Małgorzata Gryziak 3 4 1 0 2 0 0 0 0 2 1 7 1 5 6 3 0 0 79 36 2 2
Andrzej Zubrzycki 1 2 1 0 2 0 2 0 0 0 0 4 2 0 1 1 0 1 33 0 3 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 10.5 4 8 0 4 3 2 0 1 2 0 4 5 3 2 3 0 1 56 33 0 2
Andrzej Dropiewski 7.5 4 7 1 5 0 2 0 1 0 0 11 2 1 4 9 1 0 33 7 4 3
Maciej Szafarzyński 5 4 4 0 10 0 0 0 0 1 0 7 2 2 0 4 4 0 20 20 2 0
Paweł Kalisz 4 3 2 2 2 1 0 1 2 0 1 10 1 1 2 0 1 2 50 17 3 1
Krzysztof Zawada 4 4 3 2 6 0 0 0 0 1 0 7 0 0 4 1 0 1 67 0 1 0
Milena Olszewska 4 4 3 1 3 0 3 0 0 1 0 7 2 2 5 2 2 3 50 14 1 1
Jarosław Byszewski 2 3 2 1 4 0 1 0 0 0 0 4 2 2 2 1 3 2 40 20 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)