Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:13, 20:16, 20:15)
PHILIPS
Raport meczowy
30/45 ATAK 24/47
2 BLOK 0
6/58 SERWIS 5/43
22 BŁ. PRZECIWNIKA 15
60 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Poreda

PKP INTERCITY


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

76.47

SERWIS%

14.29
ATAK

Mateusz Poreda

PKP INTERCITY


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 17

ATAK%

76.47
SERWIS

Maciej Kuć

PHILIPS


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

42.86

WYD%

-28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Małgorzata Gryziak

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Poreda 15 3 13 1 1 0 2 0 0 2 3 7 2 1 2 1 1 1 50 17 0 0
Damian Wojciuk 9 3 8 2 2 0 0 1 0 0 0 6 2 0 2 2 0 1 40 0 1 0
Cezary Kopeć 5 3 2 0 1 0 0 1 0 2 2 8 2 0 6 0 1 0 86 0 1 0
Grzegorz Malczewski 5 3 5 0 5 0 0 0 0 0 0 7 0 0 2 2 1 0 40 0 0 0
Andrzej Zubrzycki 3 3 2 0 1 0 0 0 0 1 1 4 0 0 3 0 0 2 60 0 0 0
Małgorzata Gryziak 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 6 2 1 3 1 0 0 80 20 3 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 13 3 13 1 4 1 4 0 0 0 1 4 2 0 4 4 1 0 44 0 0 1
Łukasz Witaszewski 7 3 7 0 3 1 2 0 0 0 0 4 2 3 6 5 1 1 56 19 0 0
Mikołaj Wielgus 4 3 3 0 5 0 1 0 0 1 0 5 0 0 9 2 0 0 82 0 1 0
Przemysław Jonak 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 0 5 0 0 2 0 2 1 40 0 0 0
Maciej Kuć 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 4 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Julia Gregorowicz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 2 0 4 1 1 3 44 0 0 0
Marta Kwiatkowska 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)