Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

UNIWERSYTET CIVITAS
3
1
VS
(12:20, 20:13, 20:11, 20:13)
PKO BP II
Raport meczowy
15/40 ATAK 21/59
3 BLOK 1.5
6/49 SERWIS 2/52
48 BŁ. PRZECIWNIKA 32.5
72 SUMA 57
38

ATAK%

12

SERWIS%

36

ATAK%

4

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Przemysław Andryjowicz

PKO BP II


PKT 11 SR 4 PKT/SR 2.75
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

40.74

SERWIS%

0
ATAK

Bohdan Kurstny

UNIWERSYTET CIVITAS


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 15

ATAK%

53.33
SERWIS

Bohdan Kurstny

UNIWERSYTET CIVITAS


SERWIS 2/8 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Nikodem Ćwikła

UNIWERSYTET CIVITAS


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Maciej Pietruszka

PKO BP II


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

77.78

PERF%

33.33

WYD%

55.56

SKUT%

77.78
OBRONA

Jan Olek

PKO BP II


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 7
Statystyki
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bohdan Kurstny 11 4 8 1 3 1 2 1 0 2 1 4 1 1 6 3 1 0 64 9 1 0
Nikodem Ćwikła 7 4 3 3 7 0 0 2 0 2 1 8 4 0 2 1 0 1 50 0 1 1
Maciej Pawlik 6 4 4 3 3 0 2 0 0 2 4 16 4 1 2 1 4 1 33 11 2 2
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Andryjowicz 11 4 11 3 9 3 1 0 0 0 2 8 2 1 6 1 1 2 64 9 1 0
Maciej Pietruszka 7.5 4 6 2 6 0 2 1 1 0 0 5 1 3 4 0 2 0 78 33 0 1
Jan Olek 4 4 3 2 1 0 3 0 0 1 3 14 0 1 10 2 1 1 73 7 4 3
Martyna Belt 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 4 1 1 0 0 1 2 25 25 0 1
Wojciech Dębczyński 1 4 0 0 5 0 0 0 0 1 1 5 1 2 1 3 2 1 33 22 0 2
Aurelia Kopcińska 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)