Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS
3
2
VS
(21:20, 15:20, 10:20, 20:14, 15:4)
PORR
Raport meczowy
25/112 ATAK 33/138
9 BLOK 5
3/82 SERWIS 3/77
44 BŁ. PRZECIWNIKA 37
81 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 22 SR 5 PKT/SR 4.4
ATAK 18 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

43.9

SERWIS%

5.88
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 18 SR 5
ATAK/SR 3.6 ∑A 41

ATAK%

43.9
SERWIS

Andrzej Dropiewski

PORR


SERWIS 1/10 SR 5
SERWIS/SR 0.2

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

10
BLOK

Jarosław Byszewski

PORR


BLOK 3.5 B1 3
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Jarosław Byszewski

PORR


∑P 12 SR 5
∑P/SR 2.4

DOKŁ%

83.33

PERF%

25

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Łukasz Mosiej

PHILIPS


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 14
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 22 5 18 8 8 2 5 2 2 1 2 11 3 7 11 6 0 0 75 29 7 7
Maciej Kuć 4.5 5 0 1 5 0 1 1 3 2 3 19 2 0 0 0 1 0 0 0 5 5
Konrad Krawczyk 4 5 3 4 8 0 1 1 0 0 0 9 4 1 1 0 2 1 40 20 3 2
Mikołaj Wielgus 3.5 5 2 2 12 2 8 1 1 0 1 8 1 2 8 2 1 1 71 14 4 2
Piotr Zinko 2 4 1 0 4 1 3 1 0 0 0 0 1 2 2 3 1 0 50 25 0 0
Julia Gregorowicz 1 5 1 2 5 0 0 0 0 0 1 8 0 2 5 3 0 1 64 18 0 0
Przemysław Jonak 0 3 0 0 3 0 2 0 0 0 1 4 1 0 1 1 1 0 33 0 2 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 12.5 5 9 6 6 0 5 3 1 0 0 3 3 3 7 2 0 0 83 25 4 2
Adam Rólczyński 11.5 5 10 5 10 2 5 0 1 1 2 20 2 1 7 6 2 3 42 5 2 2
Andrzej Dropiewski 8 5 7 5 2 4 3 0 0 1 1 7 1 1 7 4 2 0 57 7 2 1
Krzysztof Zawada 6 5 4 6 15 3 4 0 2 1 2 11 1 1 3 2 1 0 57 14 3 0
Milena Olszewska 3 5 3 4 9 0 8 0 0 0 0 6 2 0 1 4 1 0 17 0 3 2
Paweł Kalisz 0 5 0 1 1 0 1 0 0 0 1 10 2 2 5 3 2 0 58 17 4 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)