Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:9, 20:14, 20:10)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
29/55 ATAK 10/45
3 BLOK 0
12/57 SERWIS 1/36
16 BŁ. PRZECIWNIKA 22
60 SUMA 33

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

69.23

SERWIS%

28.57
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


SERWIS 6/17 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

41.18

WYD%

17.65

SKUT%

35.29
BLOK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Kamil Miklewicz

DEUTSCHE BANK


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 12 3 9 0 4 0 0 1 0 2 0 4 1 1 3 1 0 0 80 20 3 0
Cezary Kopeć 12 3 6 1 3 0 1 0 0 6 1 7 3 2 1 1 1 0 60 40 4 0
Piotr Wojtczuk 11 3 9 1 3 0 5 1 0 1 2 0 4 1 1 3 0 0 40 20 3 1
Grzegorz Malczewski 4 3 3 1 2 0 1 1 0 0 1 3 0 0 3 4 0 1 38 0 1 0
Małgorzata Gryziak 4 3 2 0 4 0 0 0 0 2 4 6 1 1 0 0 0 0 100 100 5 0
Mateusz Joński 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 5 0 5 1 1 0 71 0 2 0
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Paulewicz 6 3 6 1 9 1 0 0 0 0 0 4 0 1 2 3 2 1 33 11 3 0
Kamil Miklewicz 3 3 3 2 7 0 5 0 0 0 2 6 0 0 4 1 1 3 44 0 5 0
Bartosz Gruszecki 1 3 1 0 1 1 1 0 0 0 1 4 1 0 1 2 3 3 11 0 0 0
Anna Murawska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 10 0 0 1 3 1 1 17 0 5 0
Michał Łepkowski 0 3 0 0 2 1 4 0 0 0 0 4 3 0 3 2 2 4 27 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)