Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

GWW LEGAL & TAX
3
1
VS
(20:16, 20:14, 18:20, 20:15)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
40/114 ATAK 8/22
3 BLOK 3
4/77 SERWIS 3/29
31 BŁ. PRZECIWNIKA 51
78 SUMA 65
35

ATAK%

5

SERWIS%

36

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Kasprzyk

GWW LEGAL & TAX


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 19 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

42.22

SERWIS%

0
ATAK

Karolina Pigłowska

GWW LEGAL & TAX


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Julia Zawala

UNIWERSYTET CIVITAS


SERWIS 2/15 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

13.33
BLOK

Bohdan Kurstny

UNIWERSYTET CIVITAS


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Wojciech Kasprzyk

GWW LEGAL & TAX


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

69.23

PERF%

23.08

WYD%

53.85

SKUT%

69.23
OBRONA

Bohdan Kurstny

UNIWERSYTET CIVITAS


OBRONA 11 SR 4
OBRONA/SR 2.75 ∑O 13
Statystyki
GWW LEGAL & TAX
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Kasprzyk 21 4 19 5 13 1 7 2 0 0 2 3 4 3 6 2 0 2 69 23 5 2
Jan Wnorowski 11 4 9 6 8 1 4 0 0 2 3 10 3 1 3 6 3 0 31 8 8 1
Krzysztof Szematowicz 6 4 4 1 4 3 3 1 0 1 2 12 0 1 0 2 0 0 33 33 2 0
Jakub Jagiełło 5 4 5 1 10 0 3 0 0 0 3 6 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Karolina Pigłowska 3 4 3 0 1 0 0 0 0 0 2 4 1 0 1 3 0 0 25 0 2 1
Andrzej Ladziński 1 4 0 0 2 0 1 0 0 1 1 15 2 1 3 5 2 0 36 9 2 2
Jakub Czapski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 3 3 1 36 9 6 1
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bohdan Kurstny 12 4 8 1 2 0 5 3 0 1 2 6 2 1 8 7 2 2 45 5 11 2
Julia Zawala 2 4 0 0 4 1 0 0 0 2 1 10 2 1 0 1 1 0 33 33 6 1
Valeriia Ksenita 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 0 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)