Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS
3
1
VS
(20:10, 20:12, 18:20, 20:13)
GE Vernova
Raport meczowy
39/81 ATAK 22/83
5 BLOK 2
7/77 SERWIS 4/56
27 BŁ. PRZECIWNIKA 27
78 SUMA 55

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 19 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

65.52

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 19 SR 4
ATAK/SR 4.75 ∑A 29

ATAK%

65.52
SERWIS

Marcin Szczygieł

GE Vernova


SERWIS 4/12 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

25

SKUT%

33.33
BLOK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Julia Gregorowicz

PHILIPS


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Mikołaj Wielgus

PHILIPS


OBRONA 13 SR 4
OBRONA/SR 3.25 ∑O 13
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 21 4 19 2 5 1 2 2 0 0 1 6 2 1 7 3 0 0 73 9 4 1
Łukasz Witaszewski 14.5 4 9 0 4 1 7 0 1 5 3 15 2 0 4 1 3 1 44 0 10 0
Mikołaj Wielgus 10 4 8 3 5 0 2 1 0 1 1 8 2 0 7 1 0 0 88 0 13 0
Piotr Zinko 3.5 4 2 0 5 0 0 1 1 0 1 11 0 0 4 4 1 0 44 0 5 0
Julia Gregorowicz 1 4 0 0 2 0 1 0 0 1 3 5 1 0 7 0 0 0 100 0 1 0
Przemysław Jonak 1 4 1 0 2 0 0 0 0 0 0 6 3 0 1 3 2 3 11 0 0 1
GE Vernova
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Szczygieł 11 4 6 0 4 1 5 1 0 4 0 7 1 0 12 5 1 1 63 0 2 2
Karol Patyrak 10 4 10 1 7 1 6 0 0 0 0 5 2 0 10 6 2 0 56 0 7 0
Dominik Nurkowski 3 4 2 0 4 0 1 1 0 0 1 6 0 0 3 1 1 2 43 0 2 0
Paweł Warzyński 2 4 2 0 1 0 1 0 0 0 4 6 0 0 1 2 2 1 17 0 5 1
Jacek Krzemiński 2 4 2 2 16 3 5 0 0 0 0 9 0 0 4 4 0 0 50 0 6 1
Ewelina Deptuszewska 0 4 0 0 2 0 1 0 0 0 1 9 1 0 2 3 3 3 18 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)