Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:6, 20:12, 20:6)
PKO BP II
Raport meczowy
27/59 ATAK 8/24
2 BLOK 0
11/58 SERWIS 2/26
20 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 24

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

58.82

SERWIS%

11.11
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Małgorzata Gryziak

PKP INTERCITY


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

36.36

WYD%

9.09

SKUT%

27.27
BLOK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

33.33

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jan Olek

PKO BP II


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 12
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 11 3 10 5 2 0 0 0 0 1 1 7 0 1 2 0 0 0 100 33 0 1
Cezary Kopeć 11 3 7 5 2 0 2 1 0 3 2 5 2 2 4 0 0 0 100 33 1 0
Piotr Wojtczuk 11 3 7 3 4 0 2 1 0 3 5 2 3 1 2 1 0 1 60 20 1 0
Małgorzata Gryziak 5 3 2 2 4 0 0 0 0 3 1 5 2 0 3 0 0 1 75 0 1 0
Mateusz Joński 2 3 1 0 0 0 1 0 0 1 3 7 2 0 1 1 0 0 50 0 0 0
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Andryjowicz 6 3 5 2 4 2 2 0 0 1 0 4 1 1 2 5 3 2 23 8 1 1
Jan Olek 3 3 2 0 3 0 1 0 0 1 0 3 2 2 3 4 4 2 33 13 7 5
Aurelia Kopcińska 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 1 0 1 1 33 0 0 2
Edyta Czapska 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2 2 0 2 1 2 4 22 0 0 3
Martyna Kowalewska 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 4 0 1 1 3 2 2 22 11 0 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)