Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:8, 20:13, 20:12)
ASTRA ZENECA
Raport meczowy
26/67 ATAK 6/46
2 BLOK 3
14/58 SERWIS 0/34
18 BŁ. PRZECIWNIKA 24
60 SUMA 33

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

56.25

SERWIS%

20
ATAK

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 16

ATAK%

56.25
SERWIS

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


SERWIS 3/8 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

37.5
BLOK

Piotr Rybarczyk

ASTRA ZENECA


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Bartek Pietrzyk

PKP INTERCITY


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

55.56

WYD%

66.67

SKUT%

77.78
OBRONA

Piotr Rybarczyk

ASTRA ZENECA


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wojtczuk 11 3 9 0 3 2 2 0 0 2 1 4 3 0 1 2 0 0 33 0 2 0
Marcin Rzędzicki 10 3 6 4 1 0 4 1 0 3 0 3 2 0 3 2 1 0 50 0 1 1
Andrzej Zubrzycki 8 3 4 3 8 0 1 1 0 3 2 6 1 1 2 1 0 0 75 25 3 2
Cezary Kopeć 7 2 4 2 0 1 1 0 0 3 0 8 1 1 0 3 0 0 25 25 0 2
Krzysztof Pikuła 3 1 2 1 1 0 0 0 0 1 0 2 0 1 0 1 0 0 50 50 0 1
Małgorzata Gryziak 2 3 1 1 3 0 1 0 0 1 0 1 2 0 1 0 0 0 100 0 2 0
Bartek Pietrzyk 1 3 0 1 0 0 1 0 0 1 1 4 3 5 2 1 1 0 78 56 3 4
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rybarczyk 4 3 2 2 2 0 1 2 0 0 1 6 0 0 6 3 1 2 50 0 3 1
Mariusz Zięba 2 3 1 3 6 0 2 1 0 0 0 5 2 0 0 3 1 2 0 0 3 5
Paweł Kalinowski 2 3 2 6 5 2 2 0 0 0 0 2 2 1 0 6 1 2 10 10 2 0
Mateusz Jochym 1 3 1 0 7 0 0 0 0 0 1 3 0 1 1 0 0 1 67 33 0 0
Aleksandra Król 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 3 0 0 1 0
Robert Koper 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 5 2 1 4 42 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)