Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS
3
0
VS
(20:18, 20:11, 21:20)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
33/60 ATAK 25/55
4 BLOK 2
5/60 SERWIS 3/50
19 BŁ. PRZECIWNIKA 19
61 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

72.73

SERWIS%

14.29
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 16 SR 3
ATAK/SR 5.33 ∑A 22

ATAK%

72.73
SERWIS

Mikołaj Wielgus

PHILIPS


SERWIS 3/16 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

18.75

WYD%

6.25

SKUT%

18.75
BLOK

Konrad Krawczyk

PHILIPS


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Mikołaj Wielgus

PHILIPS


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

90.91

PERF%

9.09

WYD%

81.82

SKUT%

90.91
OBRONA

Łukasz Mosiej

PHILIPS


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 18 3 16 0 3 1 2 1 0 1 0 5 1 2 5 3 1 0 64 18 3 0
Konrad Krawczyk 13.5 3 10 2 5 0 4 2 1 1 1 7 2 2 2 2 0 2 50 25 1 0
Mikołaj Wielgus 10.5 3 7 1 5 1 3 0 1 3 0 11 2 1 9 0 1 0 91 9 1 0
Julia Gregorowicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 0 2 1 0 0 67 0 0 0
Przemysław Jonak 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 1 3 0 0 1 80 20 0 0
Marta Kwiatkowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 1 0 2 1 1 0 50 0 1 0
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 10.5 3 9 3 4 4 4 0 1 1 2 2 3 1 5 3 0 1 60 10 1 0
Paweł Skwarek 9 3 7 0 3 0 3 1 0 1 0 5 2 0 7 6 0 1 50 0 2 0
Wojciech Paulewicz 5 3 5 0 3 0 0 0 0 0 0 11 1 0 4 3 1 1 44 0 2 0
Michał Łepkowski 4 3 4 0 6 0 0 0 0 0 1 4 1 1 8 3 0 1 69 8 0 0
Marta Bieniek 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 8 0 0 1 2 0 1 25 0 0 1
Bartosz Gruszecki 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 0 6 1 1 2 0 0 0 100 33 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)