Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

1 vs 8

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:12, 20:7, 20:13)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
36/59 ATAK 11/44
2 BLOK 0
4/41 SERWIS 2/33
18 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 32
61

ATAK%

10

SERWIS%

25

ATAK%

6

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

63.64

SERWIS%

28.57
ATAK

Damian Wojciuk

PKP INTERCITY


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 20

ATAK%

65
SERWIS

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

-28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Małgorzata Gryziak

PKP INTERCITY


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wojtczuk 17 3 14 2 4 0 2 1 0 2 0 1 4 4 1 0 1 0 83 67 1 0
Damian Wojciuk 14 3 13 1 4 0 2 0 0 1 2 7 3 2 3 1 0 1 71 29 3 3
Andrzej Zubrzycki 9 3 7 2 3 0 2 1 0 1 5 10 0 2 1 0 0 1 75 50 3 0
Małgorzata Gryziak 2 3 2 0 1 0 0 0 0 0 1 3 1 2 5 0 1 0 88 25 3 1
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Łepkowski 4 3 4 1 2 0 2 0 0 0 0 5 1 0 1 0 2 0 33 0 0 2
Paweł Skwarek 3 3 3 1 6 1 0 0 0 0 0 6 1 1 2 2 1 1 43 14 0 1
Wojciech Paulewicz 2 3 1 4 8 0 2 0 0 1 2 3 0 1 0 3 1 4 11 11 2 1
Kacper Jastrzębski 2 3 2 0 1 1 0 0 0 0 0 3 1 2 3 1 2 0 63 25 0 0
Bartosz Gruszecki 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 3 0 1 5 5 5 1 35 6 2 1
Anna Murawska 1 3 0 0 1 0 2 0 0 1 0 6 0 0 1 2 0 0 33 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)