Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PORR
1
3
VS
(20:10, 13:20, 11:20, 10:15)
DANONE
Raport meczowy
16/47 ATAK 23/62
1 BLOK 4.5
1/55 SERWIS 9/66
36 BŁ. PRZECIWNIKA 28.5
54 SUMA 65

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robuś D

DANONE


PKT 18.5 SR 4 PKT/SR 4.63
ATAK 10 BLOK 4.5 SERWIS 4

ATAK%

52.63

SERWIS%

33.33
ATAK

Robuś D

DANONE


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 19

ATAK%

52.63
SERWIS

Robuś D

DANONE


SERWIS 4/12 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

58.33

WYD%

16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Robuś D

DANONE


BLOK 4.5 B1 4
SR 4 B2 1
BLOK/SR 1.13
PRZYJĘCIE

Robuś D

DANONE


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Adam Rólczyński

PORR


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 8
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 8 4 8 1 4 2 2 0 0 0 1 6 2 0 2 0 1 2 40 0 6 2
Krzysztof Zawada 6 4 5 0 3 1 1 0 0 1 0 5 1 0 2 3 2 2 22 0 3 0
Paweł Kalisz 2 4 1 1 0 0 0 1 0 0 2 6 5 0 3 4 0 1 38 0 5 0
Andrzej Dropiewski 1 4 1 1 3 1 1 0 0 0 2 3 2 0 3 8 2 0 23 0 1 1
Robert Rudzki 1 4 1 0 5 0 2 0 0 0 0 11 0 0 2 5 1 1 22 0 5 0
Martyna Wojtkowska 0 4 0 0 1 1 1 0 0 0 1 4 3 0 1 0 3 3 14 0 0 0
DANONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robuś D 18.5 4 10 3 3 0 3 4 1 4 3 3 2 0 3 1 0 0 75 0 3 0
Piotrek D 6 3 5 2 2 0 2 0 0 1 1 3 2 0 1 2 0 1 25 0 1 0
Dejw D 5 4 2 1 5 1 3 0 0 3 1 6 4 0 1 0 0 0 100 0 4 0
Martynka D 4 4 4 0 4 0 3 0 0 0 2 2 1 0 7 3 2 0 58 0 5 0
Kosiba D 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 6 1 0 3 1 1 0 60 0 2 0
Karol D 1 2 1 0 0 0 2 0 0 0 0 2 1 0 6 2 0 0 75 0 1 1
Shabu D 1 3 1 0 4 0 1 0 0 0 0 10 1 0 3 1 1 1 50 0 0 0
Kejti D 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 1 0 1 1 1 0 33 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)