Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
3
1
VS
(18:20, 20:11, 21:19, 20:13)
ZBP
Raport meczowy
3/14 ATAK 30/75
0 BLOK 3
1/10 SERWIS 6/64
75 BŁ. PRZECIWNIKA 24
79 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Polak

ZBP


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

43.33

SERWIS%

12.5
ATAK

Ariel Wojciechowski

ZBP


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 16

ATAK%

56.25
SERWIS

Ela Dębkowska

ZBP


SERWIS 3/13 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

23.08

WYD%

15.38

SKUT%

23.08
BLOK

Wojciech Pietruszka

ZBP


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Michał Polak

ZBP


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

80

PERF%

53.33

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Ariel Wojciechowski

ZBP


OBRONA 12 SR 4
OBRONA/SR 3 ∑O 12
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Andrey Pronoza 4 4 3 0 9 0 2 0 0 1 0 5 4 4 1 2 0 2 56 44 3 0 0
ZBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Polak 15 4 13 0 9 4 4 1 0 1 0 5 2 8 4 3 0 0 80 53 5 0 0
Ariel Wojciechowski 11 4 9 0 4 1 2 0 0 2 2 10 0 4 7 3 0 1 73 27 12 0 0
Ela Dębkowska 4 4 1 0 0 0 1 0 0 3 0 9 1 5 6 3 1 2 65 29 5 0 0
Wojciech Pietruszka 3.5 4 2 0 0 0 0 1 1 0 0 9 2 2 4 1 0 1 75 25 3 0 0
Maciej Pietruszka 3.5 3 3 0 7 0 7 0 1 0 0 6 0 0 2 1 0 0 67 0 2 0 0
Tomasz Gruchałła-Węsierski 2 2 2 0 5 0 1 0 0 0 0 3 0 1 2 0 0 2 60 20 3 0 0
Michał Koksztys 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 1 1 2 4 0 0 43 14 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony