Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(17:20, 12:20, 12:20)
PROSERVICE FINTECO
Raport meczowy
2/7 ATAK 31/51
0 BLOK 7
0/3 SERWIS 6/58
39 BŁ. PRZECIWNIKA 16
41 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Alfred Balcewicz

PROSERVICE FINTECO


PKT 22 SR 3 PKT/SR 7.33
ATAK 17 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

70.83

SERWIS%

11.11
ATAK

Michał Dąbrowski

PROSERVICE FINTECO


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 14

ATAK%

78.57
SERWIS

Michał Dąbrowski

PROSERVICE FINTECO


SERWIS 4/15 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

40

WYD%

13.33

SKUT%

26.67
BLOK

Alfred Balcewicz

PROSERVICE FINTECO


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Arkadiusz Kateusz

PROSERVICE FINTECO


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Michał Dąbrowski

PROSERVICE FINTECO


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 2 2 2 0 3 1 1 0 0 0 0 2 1 0 3 0 1 2 50 0 0 0 0
PROSERVICE FINTECO
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Alfred Balcewicz 22 3 17 1 2 2 2 4 0 1 0 8 0 4 5 0 1 0 90 40 0 1 0
Michał Dąbrowski 16.5 3 11 0 0 1 2 1 1 4 2 7 2 2 5 0 0 0 100 29 1 0 0
Katarzyna Sitarska 1.5 2 0 0 0 0 0 0 1 1 1 7 3 1 1 0 0 0 100 50 0 1 0
Arkadiusz Kateusz 1.5 3 1 0 3 0 1 0 1 0 2 4 1 1 4 0 0 0 100 20 1 1 0
Maciej Łubkowski 1.5 3 1 0 1 0 0 0 1 0 0 5 1 1 2 1 1 0 60 20 0 1 0
Karol Królik 1 3 1 0 0 3 1 0 0 0 0 4 2 2 5 0 0 2 78 22 0 1 0
Paulina Kozicka 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony