Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ALLIANZ
3
1
VS
(15:20, 20:15, 20:17, 20:11)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
44/80 ATAK 10/29
4 BLOK 1
7/73 SERWIS 1/8
20 BŁ. PRZECIWNIKA 51
75 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Bogucki

ALLIANZ


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 19 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

86.36

SERWIS%

7.69
ATAK

Michał Bogucki

ALLIANZ


ATAK 19 SR 4
ATAK/SR 4.75 ∑A 22

ATAK%

86.36
SERWIS

Tomasz Szcześniak

ALLIANZ


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


∑P 22 SR 4
∑P/SR 5.5

DOKŁ%

95.45

PERF%

63.64

WYD%

90.91

SKUT%

95.45
OBRONA

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


OBRONA 12 SR 4
OBRONA/SR 3 ∑O 12
Statystyki
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Bogucki 21 4 19 0 2 0 1 1 0 1 2 7 3 2 6 0 2 0 80 20 2 0 0
Grzegorz Podenas 13 4 10 0 5 4 3 1 0 2 3 2 6 3 5 2 1 0 73 27 7 1 0
Krzysztof Sworst 12 4 9 2 3 0 2 2 0 1 0 4 3 14 7 0 1 0 95 64 12 0 0
Tomasz Szcześniak 5 4 3 0 7 0 2 0 0 2 0 7 1 0 8 0 1 2 73 0 3 1 0
Franciszek Malinowski 3 4 3 0 4 0 1 0 0 0 2 15 2 1 2 0 0 1 75 25 4 0 0
Marta Podenas 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 12 4 10 2 12 1 4 0 2 1 0 5 2 5 1 0 1 1 75 63 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony