Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

EXATEL
0
3
VS
(16:20, 18:20, 20:21)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
26/67 ATAK 13/32
1 BLOK 1.5
2/47 SERWIS 1/15
25 BŁ. PRZECIWNIKA 45.5
54 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Grabarski

EXATEL


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

37.5

SERWIS%

10
ATAK

Damian Czapski

EXATEL


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 11

ATAK%

54.55
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

-28.57

SKUT%

14.29
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Mateusz Petekiewicz

EXATEL


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

80

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Robert Wieczorek

EXATEL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Grabarski 10 3 9 0 8 2 5 0 0 1 0 6 3 6 5 0 0 2 85 46 2 0 0
Damian Czapski 7 3 6 1 1 1 2 1 0 0 0 4 1 3 3 1 1 0 75 38 3 0 0
Robert Wieczorek 7 3 6 2 9 1 2 0 0 1 3 7 2 7 5 1 1 1 80 47 5 0 0
Michał Główka 4 3 4 0 4 0 2 0 0 0 2 6 3 4 3 0 1 0 88 50 1 0 0
Mateusz Petekiewicz 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 0 7 1 4 1 0 0 0 100 80 0 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 10 3 10 1 3 1 4 0 0 0 0 7 1 10 5 1 0 1 88 59 3 0 0
Matija Belcic 5.5 3 3 0 10 0 0 1 1 1 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony