Podsumowanie gry

, -

EXATEL
3
0
VS
(20:8, 20:8, 20:14)
EWL GROUP
Raport meczowy
22/44 ATAK 7/38
1.5 BLOK 5
5/32 SERWIS 2/31
31.5 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 30

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Damian Czapski

EXATEL


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

56.25

SERWIS%

18.75
ATAK

Piotr Grabarski

EXATEL


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 15

ATAK%

60
SERWIS

Andrzej KORKUS

EWL GROUP


SERWIS 1/4 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

25

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Piotr Grabarski

EXATEL


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Michał Główka

EXATEL


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

0

SKUT%

50
OBRONA

Maciek BIENIEK

EWL GROUP


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 4
Statystyki
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Damian Czapski 12 3 9 6 0 1 0 0 0 3 6 7 0 1 2 4 0 1 38 13 0 0 0
Piotr Grabarski 11.5 3 9 3 1 1 1 1 1 1 1 3 1 2 1 0 0 0 100 67 3 0 0
Michał Główka 4 3 4 3 0 0 4 0 0 0 0 1 3 0 2 0 1 1 50 0 3 1 0
Mateusz Petekiewicz 1 3 0 0 1 0 1 0 0 1 0 4 1 0 1 0 2 0 33 0 2 0 0
EWL GROUP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Vadim Kozoriz 6 3 5 1 3 0 6 1 0 0 1 5 1 0 1 9 4 3 6 0 1 3 0
Andrzej KORKUS 2 3 0 1 3 0 0 1 0 1 0 3 0 1 3 3 1 2 40 10 0 2 0
Serhii Serhiienko 1.5 3 0 0 3 1 1 1 1 0 0 2 1 0 2 2 5 0 22 0 1 2 0
Rafał Mróz 1.5 2 1 0 1 0 3 0 1 0 0 4 1 0 1 1 1 3 17 0 1 2 0
Maciek BIENIEK 1 2 0 1 1 1 1 1 0 0 1 1 0 0 1 1 1 2 20 0 3 1 0
Krysia SZCZUCKA 1 3 0 1 0 0 0 0 0 1 1 4 1 1 0 0 2 0 33 33 1 1 0
Serhii Trachuk 1 3 1 0 3 0 0 0 0 0 0 3 0 0 1 4 0 0 20 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony