Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

6-7

BNP PARIBAS
0
3
VS
(9:20, 12:20, 17:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
2/12 ATAK 31/49
1 BLOK 3
1/10 SERWIS 9/55
34 BŁ. PRZECIWNIKA 17
38 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 18.5 SR 3 PKT/SR 6.17
ATAK 11 BLOK 1.5 SERWIS 6

ATAK%

57.89

SERWIS%

35.29
ATAK

Tomasz Szkudlarek

PROCTER & GAMBLE


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 10

ATAK%

80
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 6/17 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

58.82

WYD%

17.65

SKUT%

35.29
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Gut

PROCTER & GAMBLE


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

86.67

PERF%

73.33

WYD%

73.33

SKUT%

86.67
OBRONA

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Bartłomiej Wilk 2.5 3 2 0 4 0 4 0 1 0 1 3 1 4 4 1 0 1 80 40 1 0 0
Grzegorz Koper 1.5 3 0 0 1 0 1 0 1 1 1 3 0 1 2 0 0 1 75 25 1 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 18.5 3 11 0 4 2 2 1 1 6 4 4 3 7 3 1 2 0 77 54 1 0 0
Tomasz Szkudlarek 10 3 8 0 0 0 2 0 2 1 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Andrzej Gut 7 3 7 1 1 0 1 0 0 0 0 9 0 11 2 0 1 1 87 73 1 0 0
Ewa Bronisz 4.5 3 3 0 2 0 3 0 1 1 2 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Kamil Staszewski 2 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Sarnecki 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marina Kornejeva 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 1 1 0 60 40 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony