Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o V miejsce

ZBP
0
3
VS
(15:20, 15:20, 12:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
20/57 ATAK 19/35
0 BLOK 4
4/42 SERWIS 1/28
18 BŁ. PRZECIWNIKA 36
42 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

63.16

SERWIS%

0
ATAK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Wojciech Pietruszka

ZBP


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Ariel Wojciechowski

ZBP


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

90.91

PERF%

27.27

WYD%

90.91

SKUT%

90.91
OBRONA

Maciej Pietruszka

ZBP


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
ZBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Polak 11 3 11 2 2 0 7 0 0 0 1 2 4 3 1 3 0 0 57 43 0 1 0
Ariel Wojciechowski 7 3 5 1 4 2 4 0 0 2 0 7 1 3 7 1 0 0 91 27 2 0 0
Wojciech Pietruszka 3 3 1 0 2 0 0 0 0 2 1 4 2 3 2 5 2 0 42 25 0 2 0
Maciej Pietruszka 2 3 2 4 1 1 4 0 0 0 1 5 1 4 1 2 4 1 42 33 4 0 0
Ela Dębkowska 1 3 1 0 1 1 1 0 0 0 1 6 2 2 2 3 0 1 50 25 2 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 13 3 12 3 4 0 0 1 0 0 2 7 3 6 3 1 2 1 69 46 1 0 0
Matija Belcic 9 3 6 0 1 0 2 2 0 1 0 6 1 0 1 0 2 2 20 0 4 0 0
Andrey Pronoza 2 3 1 2 1 0 3 1 0 0 0 6 2 0 1 1 0 0 50 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony