Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
2
VS
(7:20, 13:20, 20:17, 20:15, 15:13)
AICON X-RAY
Raport meczowy
31/109 ATAK 51/129
11 BLOK 1
3/74 SERWIS 7/86
30 BŁ. PRZECIWNIKA 26
75 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


PKT 17 SR 5 PKT/SR 3.4
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

42.86

SERWIS%

13.33
ATAK

Gosia Gryziak

AICON X-RAY


ATAK 2 SR 5
ATAK/SR 0.4 ∑A 4

ATAK%

50
SERWIS

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


SERWIS 2/15 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

13.33

WYD%

6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


BLOK 2.5 B1 1
SR 4 B2 3
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Gosia Gryziak

AICON X-RAY


∑P 9 SR 5
∑P/SR 1.8

DOKŁ%

88.89

PERF%

22.22

WYD%

77.78

SKUT%

88.89
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 11
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 16.5 5 15 5 11 1 3 0 1 1 0 9 0 5 3 1 2 0 73 45 9 2
Andrzej Zubrzycki 7.5 4 6 6 8 0 5 1 1 0 0 8 0 0 0 2 0 0 0 0 2 1
Łukasz Kołakowski 5.5 4 3 5 2 0 1 0 3 1 1 13 3 0 5 5 2 3 33 0 2 3
Cezary Kopeć 5 3 3 4 9 0 2 1 0 1 0 7 1 4 3 3 0 0 70 40 2 1
Maciej Ograbek 4.5 3 3 1 6 0 1 0 3 0 1 7 0 0 0 6 0 2 0 0 2 1
Dorota Nawrocka 3.5 5 1 1 6 0 0 0 5 0 0 8 3 1 8 0 4 0 69 8 8 0
Krzysztof Pikuła 2.5 4 0 1 0 0 0 1 3 0 0 6 0 1 1 2 3 0 29 14 6 4
Radosław Kozera 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 1 3 0 3 2 44 11 0 1
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Kaznowski 17 5 15 5 10 1 4 0 0 2 0 12 1 3 3 3 0 0 67 33 9 4
Tomasz Ochnik 16 5 14 4 4 2 5 1 0 1 5 2 2 5 4 2 0 0 82 45 9 8
Zbigniew Martyński 13 5 12 3 9 4 6 0 0 1 0 9 1 4 4 5 1 1 53 27 5 3
Agnieszka Dzikoń 7 5 6 2 11 3 2 0 0 1 4 8 2 3 2 3 2 1 45 27 6 2
Radosław Papierz 4 5 2 0 1 0 0 0 0 2 3 13 3 4 1 5 1 0 45 36 8 1
Gosia Gryziak 2 5 2 0 1 1 0 0 0 0 0 12 2 2 6 0 0 1 89 22 6 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)