Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKO BP
2
3
VS
(10:20, 17:20, 20:14, 20:16, 16:17)
PROJEKT II
Raport meczowy
49/82 ATAK 47/93
3.5 BLOK 2
1/41 SERWIS 5/73
29.5 BŁ. PRZECIWNIKA 33
83 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 28.5 SR 5 PKT/SR 5.7
ATAK 26 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

70.27

SERWIS%

7.69
ATAK

Marcin Midura

PROJEKT II


ATAK 26 SR 5
ATAK/SR 5.2 ∑A 37

ATAK%

70.27
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 3/26 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

23.08

WYD%

3.85

SKUT%

11.54
BLOK

Adrian Płachta

PKO BP


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Marcin Midura

PROJEKT II


∑P 21 SR 5
∑P/SR 4.2

DOKŁ%

57.14

PERF%

19.05

WYD%

52.38

SKUT%

57.14
OBRONA

Maciej Rogulski

PKO BP


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 9
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Rogulski 28.5 5 27 2 10 0 0 1 1 0 1 13 0 1 3 17 2 0 17 4 9 0
Patryk Łabuszewski 24 5 22 2 10 2 7 1 0 1 0 11 3 1 7 10 1 3 36 5 6 0
Adrian Płachta 1 3 0 0 0 0 0 1 0 0 2 9 1 0 0 1 0 0 0 0 5 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 28.5 5 26 1 6 2 2 1 1 1 2 9 1 4 8 8 1 0 57 19 3 0
Paweł Juszkiewicz 13 5 10 0 11 1 5 0 0 3 3 18 2 1 5 9 1 1 35 6 2 0
Maciej Mendak 10 5 9 2 12 1 3 0 0 1 2 11 2 0 6 10 2 0 33 0 8 4
Jarosław Sadowski 2.5 5 2 0 0 0 0 0 1 0 0 17 1 0 0 3 0 0 0 0 5 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)