Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT II
1
3
VS
(20:17, 14:20, 20:21, 18:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
39/98 ATAK 44/94
2 BLOK 7
6/56 SERWIS 7/70
25 BŁ. PRZECIWNIKA 20
72 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

39.02

SERWIS%

15.38
ATAK

Wojciech Hofman

PROJEKT II


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 20

ATAK%

55
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 4/21 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

19.05
BLOK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


∑P 17 SR 4
∑P/SR 4.25

DOKŁ%

70.59

PERF%

35.29

WYD%

58.82

SKUT%

70.59
OBRONA

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 11
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 18 4 16 10 8 3 4 0 0 2 1 9 1 3 4 4 1 0 58 25 6 1
Maciej Mendak 12 4 9 1 4 0 3 1 0 2 0 13 1 9 8 4 2 2 68 36 7 1
Wojciech Hofman 11 4 11 2 4 1 2 0 0 0 0 11 0 1 1 3 0 1 33 17 4 3
Paweł Juszkiewicz 5 4 3 3 8 3 2 1 0 1 0 8 1 1 1 1 0 0 67 33 1 2
Jarosław Sadowski 1 2 0 0 1 0 0 0 0 1 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Chmielewski 15 4 12 1 8 0 1 1 2 1 0 7 2 6 6 3 0 2 71 35 4 3
Claudio Estevez 14.5 4 11 2 6 0 1 1 1 2 1 8 2 4 1 10 0 2 29 24 6 0
Matija Belcic 14 4 8 5 5 0 3 2 0 4 3 10 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Dawid Prusiński 13 4 13 3 10 2 2 0 0 0 0 12 1 5 6 3 3 1 61 28 8 3
Piotr Gawroński 1.5 4 0 1 0 0 0 1 1 0 2 10 1 0 4 7 1 3 27 0 3 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)