Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
3
1
VS
(20:17, 20:14, 19:21, 20:14)
Wodociągi Warszawskie
Raport meczowy
36/102 ATAK 17/67
9 BLOK 5.5
4/78 SERWIS 0/25
30 BŁ. PRZECIWNIKA 43.5
79 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


PKT 14.5 SR 4 PKT/SR 3.63
ATAK 11 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

47.83

SERWIS%

9.09
ATAK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 23

ATAK%

47.83
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


SERWIS 2/14 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

21.43

WYD%

0

SKUT%

14.29
BLOK

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

83.33

PERF%

41.67

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Rychlica 14.5 4 11 3 6 2 1 1 3 1 1 7 2 6 2 2 1 0 73 55 1 2
Agnieszka Dzikoń 11 4 8 2 4 0 3 0 2 2 1 9 2 2 3 4 0 0 56 22 8 1
Zbigniew Martyński 10 3 8 0 6 2 3 1 0 1 1 11 0 3 1 4 0 0 50 38 3 0
Tomasz Ochnik 5 4 5 4 5 0 5 0 0 0 2 9 2 5 5 2 0 0 83 42 2 1
Andrzej Kaznowski 4.5 3 2 1 2 0 1 2 1 0 1 6 3 3 4 3 0 0 70 30 5 0
Tomasz Woźniak 2.5 3 1 3 6 4 1 1 1 0 0 5 0 3 2 2 0 0 71 43 1 0
Radosław Papierz 1.5 4 1 1 0 1 0 0 1 0 2 9 1 0 0 0 0 0 0 0 5 1
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rakowski 14 4 11 8 11 0 6 3 0 0 0 5 1 6 7 3 1 1 72 33 4 0
Przemysław Babicz 5.5 3 4 2 8 0 4 1 1 0 0 4 2 1 2 3 0 1 43 14 1 0
Kamil Kucharski 2 2 1 1 3 1 1 1 0 0 0 5 0 1 1 2 1 0 40 20 4 1
Michał Kielan 1 4 1 0 3 0 2 0 0 0 0 7 1 0 4 2 1 1 50 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)