Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKO BP
3
1
VS
(20:12, 20:18, 16:20, 20:11)
ASTRA ZENECA
Raport meczowy
41/72 ATAK 24/68
1 BLOK 5
7/39 SERWIS 5/62
27 BŁ. PRZECIWNIKA 27
76 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Kalinowski

ASTRA ZENECA


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 17 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

43.59

SERWIS%

9.09
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 23

ATAK%

65.22
SERWIS

Daniel Chudecki

PKO BP


SERWIS 4/15 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

6.67

SKUT%

26.67
BLOK

Paweł Kalinowski

ASTRA ZENECA


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Paweł Kalinowski

ASTRA ZENECA


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

80

PERF%

25

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Aleksandra Król

ASTRA ZENECA


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 7
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 17 4 15 1 6 1 0 0 0 2 1 4 1 1 8 6 4 3 41 5 2 0
Daniel Chudecki 17 4 12 4 4 1 1 1 0 4 2 6 3 5 3 4 2 1 53 33 0 0
Maciej Rogulski 15 4 14 3 4 1 5 0 0 1 1 10 4 3 6 5 0 0 64 21 3 3
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Kalinowski 21 4 17 12 8 0 2 3 0 1 1 6 3 5 11 2 2 0 80 25 2 2
Adam Olkowski 8 4 4 3 9 1 1 2 0 2 2 10 2 3 5 12 3 6 28 10 3 1
Sylwia Pytel 3 4 1 0 3 0 0 0 0 2 1 13 2 0 1 0 0 2 33 0 0 0
Aleksandra Król 2 4 2 0 2 0 3 0 0 0 2 13 2 0 0 6 1 2 0 0 4 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)