Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

JONES LANG LASALLE
1
3
VS
(20:17, 18:20, 11:20, 19:21)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
17/53 ATAK 21/46
5.5 BLOK 4.5
2/44 SERWIS 1/33
43.5 BŁ. PRZECIWNIKA 51.5
68 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 13.5 SR 4 PKT/SR 3.38
ATAK 11 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

42.31

SERWIS%

0
ATAK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 20

ATAK%

50
SERWIS

Karol Kruczkowski

JONES LANG LASALLE


SERWIS 1/9 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

11.11

WYD%

0

SKUT%

11.11
BLOK

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


BLOK 4.5 B1 3
SR 4 B2 3
BLOK/SR 1.13
PRZYJĘCIE

Karol Kruczkowski

JONES LANG LASALLE


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

35.71

PERF%

7.14

WYD%

14.29

SKUT%

35.71
OBRONA

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 6
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Tylenda 8.5 4 4 2 2 0 1 44 9 3 3 0 1 7 1 0 0 3 0 0 0 0 4 1
Maciej Cuch 6 4 4 0 4 2 0 40 10 0 2 1 1 12 1 0 2 9 2 1 14 0 5 1
Kuba Denus 6 4 6 3 4 1 4 33 18 0 0 0 1 7 3 0 1 2 0 4 14 0 2 0
Karol Kruczkowski 4 4 3 3 8 1 1 19 16 0 0 1 0 7 1 1 4 6 1 2 36 7 4 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 13.5 4 11 2 10 1 2 42 26 2 1 0 1 8 2 2 0 6 0 1 22 22 3 1
Dawid Prusiński 13 4 10 1 7 2 0 50 20 2 0 1 0 17 4 0 3 7 1 0 27 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)