Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
0
3
VS
(7:20, 9:20, 7:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
0/5 ATAK 31/47
0 BLOK 3
0/10 SERWIS 7/58
23 BŁ. PRZECIWNIKA 19
23 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 8 SR 2 PKT/SR 4
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

80

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 7

ATAK%

85.71
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

41.67

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sylwia Pytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Aleksandra Król 0 3 0 0 2 1 2 0 0 0 0 2 3 0 1 7 0 0 13 0 0 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 8 2 8 0 1 0 1 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Andrzej Kaznowski 8 3 6 0 1 0 0 0 0 2 1 6 0 1 0 2 0 0 33 33 2 0
Agnieszka Dzikoń 8 3 5 1 0 0 3 0 0 3 2 4 3 0 1 1 0 0 50 0 1 0
Tomasz Woźniak 6 3 5 1 3 1 1 1 0 0 2 6 0 0 3 1 0 0 75 0 4 0
Tomasz Rychlica 6 3 4 0 1 0 0 2 0 0 2 6 1 1 1 1 1 0 50 25 3 0
Zbigniew Martyński 5 2 3 0 1 0 1 0 0 2 0 5 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Radosław Papierz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)