Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
2
3
VS
(20:15, 15:20, 20:17, 11:20, 11:15)
PWC
Raport meczowy
33/127 ATAK 37/118
2 BLOK 7
4/58 SERWIS 7/86
38 BŁ. PRZECIWNIKA 36
77 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


PKT 16 SR 5 PKT/SR 3.2
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

31.82

SERWIS%

5.26
ATAK

Paweł Chróstowski

PWC


ATAK 9 SR 5
ATAK/SR 1.8 ∑A 19

ATAK%

47.37
SERWIS

Marcin Solarski

PWC


SERWIS 4/20 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

20

WYD%

-10

SKUT%

20
BLOK

Paweł Chróstowski

PWC


BLOK 4 B1 4
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 21 SR 5
∑P/SR 4.2

DOKŁ%

61.9

PERF%

28.57

WYD%

61.9

SKUT%

61.9
OBRONA

Marcin Solarski

PWC


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 9
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Juszkiewicz 16 5 14 9 14 1 6 1 0 1 2 14 2 4 4 4 1 1 57 29 1 0
Maciej Mendak 14 5 11 3 17 3 2 1 0 2 0 11 2 6 7 8 0 0 62 29 8 5
Wojciech Hofman 7 5 6 2 9 3 12 0 0 1 0 14 0 2 1 4 0 1 38 25 3 3
Jarosław Sadowski 2 5 2 0 10 0 3 0 0 0 0 8 1 3 1 9 3 0 25 19 3 4
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 13 5 9 6 12 0 2 2 0 2 2 8 1 5 5 7 0 1 56 28 6 2
Paweł Chróstowski 13 5 9 4 5 0 1 4 0 0 1 15 0 3 1 4 2 1 36 27 1 3
Stefan Michałowicz 7.5 4 7 0 13 0 2 0 1 0 0 6 1 2 2 4 1 1 40 20 1 2
Marcin Solarski 7.5 5 3 3 4 0 2 0 1 4 0 10 6 0 4 4 1 1 40 0 8 1
Sebastian Juszczyński 6 4 6 5 3 2 4 0 0 0 0 9 3 0 5 3 3 1 42 0 5 2
Paweł Czubek 3 2 3 1 3 0 5 0 0 0 0 4 1 2 0 3 0 0 40 40 0 1
Aleksandra Kazberuk 1 2 0 0 2 0 2 0 0 1 0 3 1 0 0 2 1 0 0 0 0 0
Alina Palamarchuk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 1 0 0 0 0 100 100 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)