Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:14, 20:18, 20:17)
Wodociągi Warszawskie
Raport meczowy
29/95 ATAK 13/47
2 BLOK 2
4/58 SERWIS 1/28
25 BŁ. PRZECIWNIKA 33
60 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

32.14

SERWIS%

23.08
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 21

ATAK%

42.86
SERWIS

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

23.08

WYD%

15.38

SKUT%

23.08
BLOK

Przemysław Babicz

Wodociągi Warszawskie


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

57.14

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 12 3 9 4 8 1 6 0 0 3 0 9 1 1 2 3 1 0 43 14 3 0
Andrzej Zubrzycki 10 3 9 4 4 0 4 1 0 0 0 8 2 4 2 1 0 0 86 57 1 1
Cezary Kopeć 4 2 3 2 4 1 1 0 0 1 2 7 0 3 0 2 0 0 60 60 1 1
Dorota Nawrocka 3 3 2 1 1 0 1 1 0 0 0 7 0 1 3 2 1 0 57 14 1 0
Maciej Ograbek 3 2 3 2 7 0 2 0 0 0 0 2 1 0 0 2 1 0 0 0 0 1
Łukasz Kołakowski 2 2 2 0 7 0 2 0 0 0 0 5 1 0 7 2 1 0 70 0 2 0
Radosław Kozera 1 3 1 1 3 0 0 0 0 0 1 7 1 1 2 0 2 1 50 17 1 0
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Babicz 6 2 5 0 7 1 1 1 0 0 0 2 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Kamil Kucharski 6 3 5 0 5 0 7 1 0 0 1 7 1 1 4 2 0 1 63 13 1 1
Michał Kielan 4 3 3 0 7 1 1 0 0 1 2 8 2 0 3 2 1 2 38 0 0 0
Katarzyna Napiórkowska-Artacho 0 3 0 0 4 0 0 0 0 0 0 4 0 0 4 2 1 0 57 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)