Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BNP PARIBAS
2
3
VS
(20:16, 21:19, 16:20, 13:20, 12:15)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
12/24 ATAK 45/113
1 BLOK 6
0/20 SERWIS 8/69
69 BŁ. PRZECIWNIKA 31
82 SUMA 90
50

ATAK%

0

SERWIS%

40

ATAK%

12

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


PKT 20 SR 5 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

65.22

SERWIS%

13.64
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 15 SR 5
ATAK/SR 3 ∑A 23

ATAK%

65.22
SERWIS

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Grzegorz Malczewski

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 8 SR 5
∑P/SR 1.6

DOKŁ%

75

PERF%

12.5

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Grzegorz Malczewski

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 3
Statystyki
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Stanisław Pietrucki 13 5 12 0 6 2 3 1 0 0 0 8 0 1 2 5 5 3 19 6 4 2
Marta Wierzchowska-Krupa 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 0 11 1 3 1 4 1 0 44 33 2 2
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 20 5 15 1 4 0 3 2 0 3 7 10 2 4 7 7 0 1 58 21 3 0
Cezary Kopeć 19 5 17 2 14 0 2 2 0 0 0 10 2 1 5 1 1 0 75 13 3 1
Andrzej Zubrzycki 10 3 8 1 2 1 2 0 0 2 1 5 0 1 4 2 0 0 71 14 1 0
Mateusz Niedziółka 6 4 4 5 10 2 4 1 0 1 1 6 0 4 6 3 2 0 67 27 2 0
Grzegorz Malczewski 2 2 0 2 5 2 1 1 0 1 0 4 1 0 0 2 0 0 0 0 3 0
Krzysztof Pikuła 1 5 0 1 2 0 0 0 0 1 1 8 2 5 0 3 0 0 63 63 1 2
Maciej Ograbek 1 1 1 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)